Bezpieczeństwo najważniejsze

MW
opublikowano: 01-10-2009, 06:23

W Warszawie odbyło się seminarium zorganizowane przez Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, należące do Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

None
None

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MW

Polecane