Bezpieczeństwo najważniejsze

MW
01-10-2009, 06:23

W Warszawie odbyło się seminarium zorganizowane przez Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, należące do Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

To pierwsze z cyklu spotkań, które w ramach programu PRAISE (Preventing Road Accidents and Injures for the safety of Employees) odbędą się w kilku krajach UE. Program ma podnieść bezpieczeństwo osób prowadzących samochody w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Seminaria adresowane do menedżerów flot i osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmach mają być okazją do wymiany doświadczeń i promowania najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc w poprawie bezpieczeństwa.

Wśród gości seminarium znaleźli się m.in. Maria Cristina Marolda z Dyrektoriatu Generalnego Transportu i Energii Komisji Europejskiej, Ellen Townsend i Antoni Avenoso z Europejskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Byli także: sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Andrzej Grzegorczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Maciej Jankowski, przewodnicząca zespołu parlamentarnego ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego posłanka Beata Bublewicz oraz wicedyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej Magdalena Klimczak-Nowacka.

Trwającą ponad godzinę dyskusję zdominowały sprawy związane z przepisami regulującymi zasady wykorzystania aut w firmowych flotach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Bezpieczeństwo najważniejsze