Biedronka rośnie na potęgę

WIS
15-01-2010, 11:52

Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, ma powody do zadowolenia. Jej sprzedaż przekroczyła w 2009 r. aż 16 mld zł.

Biedronka, która w 2009 r. zwiększyła liczbę sklepów o 163 sztuki (do 1466) to prawdziwa żyła złota dla swych portugalskich właścicieli. Mimo spowolnienia gospodarczego sieć zdołała w 2009 r. zwiększyć sprzedaż o blisko 30 proc. przekraczając 16 mld zł. Nie uwzględniając nowych sklepów sprzedaż Biedronki wzrosła licząc rok do roku o ponad 8 proc.

Sprzedaż całej grupy Jeronimo Martins przekroczyła w 2009 r. 7,3 mld EUR rosnąć o ponad 6 proc. wobec 2008 r. Sprzedaż Biedronki stanowi już 50,9 proc. sprzedaży portugalskiej grupy handlowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Biedronka rośnie na potęgę