W ramach programu firmy miały możliwość uczestniczenia w targach organizowanych przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Branża w czasie trwania programu zainwestowała 162 400 zł w nowe linie produkcyjne, prawie 3 mln zł w nowe fabryki i prawie milion złotych w nowy sprzęt. Suma tych inwestycji wyniosła ponad 4 mln zł. Wartość kontraktów podpisanych przez firmy bieliźniarskie z Polski Wschodniej to 3 proc. wartości wszystkich kontraktów podpisanych przez firmy wspierane przez Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej. Z ponad 40 mln zł przeznaczonych na marketing bezpośredni przedstawicieli 12 branż z Makroregionu Polski Wschodniej, ponad 2 mln zł przeznaczono na branżę bieliźniarską.
Bielizna z Podlasia trafi za granicę
Podczas trwania Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej firmy z branży bieliźniarskiej zadeklarowały podpisanie 101 kontraktów o wartości blisko 8 mln zł.