"Nasza strategia przynosi efekty, ale w jej zakresie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, wkrótce ogłosimy nowe kierunki rozwoju spółki, które - mam nadzieję - znacząco umocnią jej pozycję na rynku gier wideo" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Łukasz Dębski, prezes Big Cheese Studio.
Big Cheese Studio poinformowało, że pracuje nad nową strategią, którą planuje niebawem ogłosić.
"Jednymi z jej najważniejszych filarów są dalsza ekspansja na międzynarodowym rynku gamingowym, a także wzmacnianie obecności na rynkach azjatyckich" - napisano w komunikacie.
Od stycznia do września spółka osiągnęła blisko 9 mln zł przychodów netto, w porównaniu do ok. 8 mln zł rok wcześniej. EBITDA wyniosła ponad 6 mln zł. Na koniec września Big Cheese Studio posiadało niespełna 7 mln zł w środkach pieniężnych.
Spółka podała, że największy wpływ na jej wyniki miała sprzedaż jej dwóch kluczowych tytułów: Cooking Simulator oraz Cooking Simulator VR. W pierwszych trzech kwartałach 2024 roku sprzedaż Cooking Simulator przyniosła spółce 4,2 mln zł przychodów netto, co oznacza wzrost o ponad 28 proc. rdr. Z kolei wersja VR tej gry wygenerowała przeszło 3,1 mln zł.
Wyniki Big Cheese Studia
Po trzech kwartałach 2024 r. przychody Big Cheese Studia wynoszą 8,87 mln zł i są o 10,8 proc. wyższe r/r. Zysk netto sięga 5,45 mln zł (+143 proc.).
W lipcu tego roku w procesie przyspieszonej budowy księgi popytu (ABB) PlayWay sprzedał 2,2 mln akcji (53,27 proc.) Big Cheese Studia (BCS). Większość odkupił Silk Road Games.
W październiku na stanowisko prezesa wrócił Łukasz Dębski, współzałożyciel spółki.