3 października sąd ogłosił upadłość likwidacyjną Bingo Airways, linii czarterowej, która powstała w 2011 r. W lipcu spółka zawiesiła działalność. Marek Sidor, prezes spółki, przekonywał wtedy, że tylko tymczasowo. Tłumaczył, że linia zrezygnowała z realizacji kontraktu dla Pakistan International Airlines ze względu na bezpieczeństwo. Zapowiadał wznowienie działalności, jak tylko uda się znaleźć nowego klienta. Potwierdził pogłoski, że spółka miała długi. Wczoraj był niedostępny.
— Takie linie jak Yes, OLT, Bingo, 4You będą się pojawiały i znikały co dwa lata. Niektóre będą startować w Polsce, inne za granicą. Taki to już jest atrakcyjny PR-owo biznes, że każdy chce spróbować. Ciekawe tylko, jakie będą miały nazwy i malowania następne dynamiczne, innowacyjne projekty lotnicze — mówi Grzegorz Polaniecki, dyrektor generalny Enter Air, największej polskiej linii czarterowej.
Bingo nie do końca zniknie z rynku. Pojawiły się spółki o podobnie brzmiących nazwach. Pod koniec ubiegłego powstała spółka Bingo Airways Travel and Financial Services z siedzibą na ulicy Poleczki. Jej wspólnikami są Paweł Moździerz i Marek Sidor, którzy razem ze spółką Travel Holding International mają udziały w Bingo Airways. W lutym 2014 r. obaj panowie założyli spółkę, której nazwa różni się jedną literą: Bingo Airways Travel and Financial Service z siedzibą na Konstruktorskiej. Obie są spółkami doradztwa w zarządzaniu. Bingo to kolejna w tym roku porażka w branży lotniczej. Na stworzenie linii czarterowej 4You Airlines zdecydowało się w tym roku biuro Alfa Star. Linia szybko zakończyła działalność czarterową, ale obiecywała regularne loty od listopada. Nie miała jednak zezwoleń ani samolotów. Na wniosek UOKiK prokuratura wszczęła śledztwo. Na stronie internetowej firmy widnieje informacja, że wszyscy, którzy kupili bilet, mogą odstąpić od umowy ze zwrotem pieniędzy. Porażkę w Polsce odniosło wiele tanich i czarterowych linii lotniczych, m.in. Air Polonia, Fischer Air Polska współpracujące z biurem podróży Open Travel, Direct Fly, Centralwings, tania linia lotnicza należąca do LOT-u oraz Prima Charter.