Biuro Reklamy TVP pomaga dzieciom
Wigilia Bożego Narodzenia jest w Telewizji Polskiej dniem bez reklam. Jedyny blok spotowy pojawi się tego dnia przed Wieczorynką. Pieniądze z reklam wyemitowanych w tym czasie zostaną przekazane instytucjom, które prowadzą działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci. TVP wybierze placówki najbardziej potrzebujące wsparcia spośród tych, które nadesłały do telewizji listy z prośbami o pomoc. Akcja Reklama Dzieciom jest prowadzona już po raz ósmy z inicjatywy Biura Reklamy TVP. Dochody z niej stale wzrastają, w 1999 roku osiągnęły rekordowy poziom ponad 1 mln zł. W akcji wzięło wtedy udział 21 firm.
Akcja nie kończy się na przekazaniu pieniędzy na konto instytucji i weryfikacji ich przeznaczenia. W ubiegłym roku noworoczne spotkania z obdarowanymi przyjęły formę festynu, zatytułowanego Ulica Reklamowa, na którym podziękowano wszystkim firmom, które wsparły akcję.
Na zdjęciu przedstawiciele Towarzystwa Rodziców Dzieci Specjalnej Troski z Brodnicy i Stowarzyszenia Pomocy Niesłyszącym „Słyszę Serce” z Łodzi dziękują pracownikom Biura Reklamy TVP za pomoc (w tle reklamodawcy z pamiątkowymi dyplomami od TVP za udział w akcji Reklama Dzieciom). WS