Biznes hotelowy dla każdego

Anna Bełcik
opublikowano: 05-10-2011, 06:43

Do niedawna zakup apartamentu w condo hotelu był inwestycją dla najbogatszych. Dziś cena takiego lokum równa jest mieszkaniu w dużym mieście.

Pierwsze hotele, w których pokoje są własnością indywidualnych inwestorów, powstały w Polsce niedawno. Znajdują jednak coraz więcej zwolenników, bo poza możliwością samodzielnego korzystania z apartamentu, na resztę roku można go wynająć za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy i zarabiać.

48,5-metrowy apartament w ostródzkim condo hotelu Willa Port Resort, kupiony za nieco ponad 453 tys. zł, daje roczny zysk netto wysokości 33,6 tys. zł. Natomiast 23,8-metrowy lokal w Kołobrzegu w rezydencji Ultra Marine, w cenie około 349 tys. zł, po roku pozwala właścicielowi zarobić 21 tys. zł — wynika z wyliczeń firmy Home Broker. Sukces zależy jednak od atrakcyjnej lokalizacji i dobrego zaplecza hotelu.

Więcej w środowym "Pulsie Biznesu". Przeczytaj cały artykuł w archiwum "PB">>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Biznes hotelowy dla każdego