Blaknące Maserati znów będzie błyszczeć

Łukasz Ostruszka
opublikowano: 15-08-2018, 22:00

Mike Manley, który zastąpił zmarłego Sergia Marchionnego na stanowisku prezesa Fiat Chrysler Automobiles, nie przestaje wierzyć w jedną z najcenniejszych marek w portfolio koncernu.

Zapowiedział przywrócenie wzrostu sprzedaży i rentowności Maserati po rozczarowującym drugim kwartale — donosi serwis Automotive News Europe. Sprzedaż luksusowych sportowych aut rzeczywiście poleciała na łeb na szyję — spadła aż o 41 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2017 r. Na kluczowym rynku chińskim spadek wyniósł aż 69 proc.

Włosi mają ambitne plany związane z luksusową marką — Maserati ma osiągnąć sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy rocznie najpóźniej w 2022 r. Tymczasem w pierwszym półroczu było to 17,2 tys. sztuk, czyli o 31 proc. mniej niż rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Blaknące Maserati znów będzie błyszczeć