Czytasz dzięki

Blisko ciała

opublikowano: 13-12-2019, 18:00

Nazwa Nudyess powstała z połączenia dwóch słów: nude i yes. Właścicielki marki od początku wiedziały, że chcą skupić się przede wszystkim na projektach blisko ciała. Sukienki Nudyess miały podkreślać kobiecość. I taki właśnie, wyjątkowo kobiecy, będzie ten odcinek „Pomysłu na biznes”.

- Miałyśmy bardzo jasno określoną wizję marki, chciałyśmy robić bardzo proste ubrania, przede wszystkim sukienki, z bardzo klasycznych tkanin – mówi Agnieszka Sołoń, współwłaścicielka Nudyess.

Właścicielki modowej marki od razu przyznają, że na rozpoczęcie własnej działalności musiały wziąć kredyt. Zakładały, że kwota, którą otrzymają z banku będzie dwukrotnie wyższa. Rzeczywistość zweryfikowała plany.

- Nauczyłyśmy się ciąć koszty. Trochę przez to wprowadziłyśmy też naszą formułę sprzedaży, którą do tej pory stosujemy, czyli pre-order. Stwierdziłyśmy, że nie wiemy, jak będą sprzedawały się poszczególne produkty, wyprodukowałyśmy więc część rzeczy, a resztę szyłyśmy według standardowej rozmiarówki, ale na zamówienie. Dzięki temu nie produkowałyśmy ubrań w ciemno – mówi Agnieszka Sołoń. 

- Najwięcej kosztów pochłania produkcja: tkaniny, szycie. W to na początku trzeba zainwestować. I ogromna część naszego budżetu poszła właśnie na to – dodaje Sandra Do Manh, współwłaścicielka Nudyess.

Stronę internetową dziewczyny zrobiły same. Same prowadzą też media społecznościowe i często pozują do zdjęć. W pierwszej sesji zdjęciowej to właśnie one wcieliły się w role modelek. Wszystko ze względu na cięcie kosztów, ale jak widać pomysł się sprawdził i spodobał klientkom. 

Więcej o prowadzeniu własnej marki modowej w materiale wideo. 

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane