Blisko ciała

opublikowano: 13-12-2019, 18:00

Nazwa Nudyess powstała z połączenia dwóch słów: nude i yes. Właścicielki marki od początku wiedziały, że chcą skupić się przede wszystkim na projektach blisko ciała. Sukienki Nudyess miały podkreślać kobiecość. I taki właśnie, wyjątkowo kobiecy, będzie ten odcinek „Pomysłu na biznes”.

- Miałyśmy bardzo jasno określoną wizję marki, chciałyśmy robić bardzo proste ubrania, przede wszystkim sukienki, z bardzo klasycznych tkanin – mówi Agnieszka Sołoń, współwłaścicielka Nudyess.

Właścicielki modowej marki od razu przyznają, że na rozpoczęcie własnej działalności musiały wziąć kredyt. Zakładały, że kwota, którą otrzymają z banku będzie dwukrotnie wyższa. Rzeczywistość zweryfikowała plany.

- Nauczyłyśmy się ciąć koszty. Trochę przez to wprowadziłyśmy też naszą formułę sprzedaży, którą do tej pory stosujemy, czyli pre-order. Stwierdziłyśmy, że nie wiemy, jak będą sprzedawały się poszczególne produkty, wyprodukowałyśmy więc część rzeczy, a resztę szyłyśmy według standardowej rozmiarówki, ale na zamówienie. Dzięki temu nie produkowałyśmy ubrań w ciemno – mówi Agnieszka Sołoń. 

- Najwięcej kosztów pochłania produkcja: tkaniny, szycie. W to na początku trzeba zainwestować. I ogromna część naszego budżetu poszła właśnie na to – dodaje Sandra Do Manh, współwłaścicielka Nudyess.

Stronę internetową dziewczyny zrobiły same. Same prowadzą też media społecznościowe i często pozują do zdjęć. W pierwszej sesji zdjęciowej to właśnie one wcieliły się w role modelek. Wszystko ze względu na cięcie kosztów, ale jak widać pomysł się sprawdził i spodobał klientkom. 

Więcej o prowadzeniu własnej marki modowej w materiale wideo. 

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu