Brand New Products powiększy sieć do ponad 100 sklepów

ANP
opublikowano: 20-01-2011, 00:00

Ekspansja sieci outletów nabiera tempa. Otwarcia szykują się w Polsce i za granicą.

Ekspansja sieci outletów nabiera tempa. Otwarcia szykują się w Polsce i za granicą.

Władze Brand New Products (BNP), sieci outletów z odzieżą markową, mają powody do zadowolenia. W 2010 r. spółka otworzyła w Polsce 18 sklepów franczyzowych i rozpoczęła ekspansję zagraniczną.

— Jesteśmy zadowoleni z ostatnich 12 miesięcy. Obroty wzrosły o 12 proc. [dokładnych danych nie ujawniono — przyp. red.], co jest dobrym rezultatem. Branża odzieżowa nadal odczuwa skutki kryzysu. Rośnie też zainteresowanie franczyzą — mówi Paweł Bryniarski, prezes i właściciel firmy.

Obecnie spółka ma 71 placówek (61 w Polsce). Plan na ten rok zakłada otwarcie około 20 sklepów w kraju, dziesięciu w Czechach (teraz ma osiem) i ośmiu na Litwie (obecnie dwa). Firma nie wyklucza też rozwoju w innych krajach. Koszt inwestycji w sklep franczyzowy BNP wynosi od 31 tys. zł na 20 mkw.

W minionym roku BNP do butików uzyskał asortyment m.in. firm VF Wrangler (odzież jeansowa) i BGM Corporation (producent pasków skórzanych).

— Kontrakt z VF Wrangler przyznaje BNP prawo wyłącznej sprzedaży końcówek kolekcji zagranicznego producenta na terenie Polski — dodaje Paweł Bryniarski.

Sklepy BNP oferują m.in. towar Dolce Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Mexx, Adidas czy Puma. Produkty w sklepach BNP są od 30 do nawet 70 proc. tańsze niż w standardowych placówkach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy