WARSZAWA (Reuters) - Browary Brok SA, należące do niemieckiego koncernu Holsten Brauerei AG, planują w ciągu trzech lat zwiększyć udział w rynku do 10 procent z 3,4 procent, który osiągnęły po 11 miesiącach 2000 roku, podała spółka w komunikacie.
Brok podał też, że wyprodukował w całym ubiegłym roku 859.677 hektolitrów piwa, czyli o 17,4 procent więcej niż w 1999 roku.
"Zakończyliśmy budowę własnej sieci dystrybucji na terenie całego kraju, zakończyliśmy pierwszy etap programu modernizacji browarów i zwiększyliśmy znajomość i dostępność naszych produktów na rynku krajowym" - cytuje spółka wypowiedź prezesa Toma Greska.
"To daje nam mocne podstawy, aby kontynuować rozwój Broka i aspirować do 10 procent udziału w rynku piwa w ciagu trzech najbliższych lat" - powiedział Gresk.
Po 11 miesiącach 2000 roku Brok wyprodukował ponad 797.000 hektolitrów piwa co dało mu udział w rynku, według wyliczeń spółki, około 3,4 procent, powiedziała rzecznik Broka Kinga Kobalczyk.
((Barbara Woźniak, Reuters Serwis Polski, tel +48 22 653 97 00, fax +48 22 653 97 80, [email protected]))