Bukmacherzy bardziej uwierzyli w Polskę

opublikowano: 15-06-2016, 08:53

Pierwsza runda spotkań EURO 2016 wpłynęła na zmianę kursów u bukmacherów. Wyżej oceniono szanse Polski na sukces, niżej szanse Roberta Lewandowskiego na koronę króla strzelców.

Na tydzień przed EURO 2016 dokonaliśmy przeglądy kursów bukmacherskich dotyczących zbliżającego się turnieju. Dziś, po pierwszej rundzie spotkań, mądrzejsi są zarówno kibice, jak i organizatorzy zakładów.

YAY Foto

Rzut oka na kursy na ostateczny sukces pozwala stwierdzić, że niżej oceniane są szanse kilku drużyn, które niezbyt dobrze wypadły w pierwszym meczu na EURO. Polska zanotowała w tej klasyfikacji wyraźny awans.

  Kurs 03.06.2016Kurs 15.06.2016
1 Francja 4 4
2 Niemcy 4,2 5
3 Hiszpania 6 6
4 Anglia 10 10
5 Belgia 12 15
6 Włochy 18 12
7 Portugalia 20 18
8 Chorwacja 30 18
9 Austria 40 100
10 Polska 50 40
11 Walia 75 75
12 Szwajcaria 75 60
13 Rosja 75 75
14 Turcja 75 150
15 Szwecja 100 100
16 Czechy 100 150
17 Islandia 100 100
18 Ukraina 100 100
19 Irlandia 150 150
20 Słowacja 150 250
21 Rumunia 200 250
22 Węgry 300 200
23 Irlandia Północna 400 500
24 Albania 500 500

Brak bramki w meczu z teoretycznie najłatwiejszym przeciwnikiem na EURO sprawił, że Robert Lewandowski oddalił się od czołówki kandydatów na króla strzelców. Wzrosły natomiast szanse tych, którzy gola zdobyli – liderem jest Olivier Giroud, w górę przesunął się też Arkadiusz Milik.

 Kurs 03.06.2016Kurs 15.06.2016
O. Giroud 15 6
C. Ronaldo 8 8
T. Muller 8 10
A. Griezman 12 15
G. Pelle 30 15
R. Lewandowski 12 20
H. Kane 25 20
R. Lukaku 15 25
A. Milik 75 30
Z. Ibrahimovic 30 40
W. Rooney 30 50
K. Grosicki 200 250

Źródło kursów: STS

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane