Bułgarzy wchodzą w turystykę

opublikowano: 03-06-2015, 00:00

Biuro, w którym większościowym udziałowcem jest sieć hoteli w Bułgarii, chce zdobyć 5 tys. klientów.

Wakacje zaplanowane? Jeśli nie, to uwaga — do gry wszedł nowy gracz. To biuro onholidays, w którym 51 proc. ma Perla Tourist z siedzibą w Bułgarii, a 19 proc. należy do bułgarskiej agencji turystyki przyjazdowej TS — Travel Solutions Eood. W ofercie jest oczywiście Bułgaria, ale także Chorwacja, Słowenia, Rumunia i Kreta.

— Nie spodziewamy się zysku pod koniec 2015 r., ale oczekujemy dodatniej marży. Pierwszych zysków oczekujemy w przyszłym roku. W ciągu trzech lat chcemy znaleźć się w grupie 20 największych touroperatorów w Polsce — mówi Piotr Chojnowski, dyrektor zarządzający onholidays Polska, właściciel 20 proc. udziałów w firmie, wcześniej zatrudniony w TUI Poland.

W branżowym rankingu za 2014 r. na 20. miejscu znajdowało się biuro CT Poland, które zanotowało 15,4 mln zł przychodów. onholidays Polska zamierza sprzedawać ofertę (100 hoteli, apartamentów, domów wakacyjnych i wycieczek objazdowych, łącznie 5 tys. miejsc hotelowych i 700 miejsc w samolotach) przez internet i za pośrednictwem agentów, którym obiecuje stałą prowizję 12 proc. brutto od obrotu. Firma została wpisana do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych 1 czerwca i ma gwarancję na 1,07 mln zł. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu