Call Center wybuduje centrum telemarketingu

Adam Brzozowski
02-08-2001, 00:00

Call Center wybuduje centrum telemarketingu

Call Center Poland rozpoczyna w Górze Kalwarii budowę drugiego centrum telemarketingu. Do listopada 2001 r. w obiekcie powstanie 176 stanowisk dla teleoperatorów. Docelowo firma zamierza stworzyć ich 300. Szacuje się, że koszt zorganizowania i wyposażenia jednego stanowiska może sięgnąć 37 tys. zł.

Niebawem w Górze Kalwarii rozpocznie się pierwszy etap budowy centrum telemarketingu firmy Call Center Poland. Będzie to drugi, należący do spółki, tego typu obiekt w kraju. W nowym centrum CCP będzie oferować identyczne usługi do tych, jakie od 1997 roku oferuje w obiekcie przy ul. Puławskiej w Warszawie. W Górze Kalwarii klienci obsługiwani będą przy wykorzystaniu dostępnych kanałów komunikacji (e-maili, www, sms, fax, direct mail, palmtop).

Moduły do wynajęcia

Do zadań pracowników centrum będzie należała obsługa: infolinii, serwisów konsumenckich, programów lojalności, stron www przez aplikacje firmy Webtel, masowej poczty elektronicznej, aplikacji m-commerce oraz customer relationship mangement — zarządzanie relacjami z klientem.

Nowością, jaką wprowadzi CCP, będzie możliwość wynajęcia przez firmy całych stanowisk. Opcja ta powstała z myślą o przyciągnięciu do centrum tych klientów, którzy z uwagi na redukcję kosztów rezygnowali z usług firm zewnętrznych i zamierzali utworzyć w swoich siedzibach telemarketingowe centra obsługi.

— W Górze Kalwarii będzie możliwość wynajęcia przez firmy pojedynczych stanowisk lub całego modułu operacyjnego. Moduł będzie wówczas dopasowywany pod względem stanowisk, powierzchni itp. do wymagań zamawiającego — opowiada Rafał Kulpiński, dyrektor marketingu firmy Call Center Poland.

176 agentów

Zakończenie pierwszego etapu prac przy budowie centrum obsługi klienta zaplanowane jest na listopad 2001 r. Powierzchnia użytkowa budynku będzie miała 1452 mkw. Powstanie wówczas piętrowy budynek biurowy, znajdą się w nim: sala operacyjna, powierzchnie biurowe oraz dwa moduły operacyjne.

— W obiekcie będzie 176 stanowisk operatorów — wyjaśnia Rafał Kulpiński.

CCP nie ujawnia wysokości zainwestowanej w Górze Kalwarii kwoty. Wiadomo jednak, że koszt stworzenia jednego stanowiska dla operatora w podobnym centrum w Polsce wynosi od 3 do 10 tys. EUR (11,1-37,1 tys. zł). Można zatem, na tej podstawie — biorąc pod uwagę nowoczesne wyposażenie budowanego obiektu — szacować, że koszt pierwszego etapu inwestycji pochłonie do 7 mln zł.

Na działce przy ul. Pijarskiej w Górze Kalwarii docelowo powstanie centrum obsługi klienta o powierzchni użytkowej 5857,6 mkw. Stworzone zostaną miejsca pracy dla 300 operatorów.

W czerwcu 2001 r. firma otworzyła centrum interakcji z klientem Communication One w Pradze czeskiej, a w planach ma otwarcie kolejnych w Bułgarii, Rumunii i Rosji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Adam Brzozowski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Call Center wybuduje centrum telemarketingu