CAM Media na plusie

KAJ
opublikowano: 28-10-2009, 00:00

Spółka zaliczyła udany kwartał, jako że jesień to dla branży reklamowej czas żniw.

Spółka zaliczyła udany kwartał, jako że jesień to dla branży reklamowej czas żniw.

CAM Media, spółka specjalizująca się w niestandardowych rozwiązaniach komunikacji marketingowej, wyszła po III kw. na plus. Osiągnęła 0,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,59 mln zł rok wcześniej. Przychody pozostały na niezmienionym poziomie, czyli 26 mln zł. To pokazuje, jak bardzo branża reklamowa ścięła marże.

— W ciągu trzech kwartałów zrealizowaliśmy 254 projekty. Rok wcześniej było ich 206. Z tej liczby 19 projektów zrealizowały nowe spółki internetowe, od lutego wchodzące w skład naszej grupy —mówi Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media.

Udany III kw. przełożył się na 1,86 mln zł zysku netto wobec 0,45 mln zł rok wcześniej.

— Udało się nam zwiększyć przychody ze sprzedaży aż o 16 proc., do 12,15 mln zł wobec 10,47 mln zł rok wcześniej — podkreśla prezes.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu