Czytasz dzięki

Capgemini wchodzi do Poznania

opublikowano: 24-06-2015, 00:00

Jesienią gigant BPO otworzy centrum IT, w którym zatrudni 300 osób. To dla miasta czwarta w tym roku inwestycja w usługi.

Sieć centrów BPO Capgemini w Polsce jest olbrzymia: w Krakowie, Katowicach, Opolu, Wrocławiu i Warszawie pracuje w niej ponad 6 tys. osób. Będzie nowa lokalizacja i będą kolejne etaty.

— Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału Capgemini otworzy w Poznaniu Software Solution Center. To będzie centrum IT z prawdziwego zdarzenia. Do końca roku zatrudni 50 osób, w trzy lata — 300 — mówi Marcin Przyłębski, dyrektor Biura Obsługi Inwestorów w Urzędzie Miasta Poznania. Dziś firma ogłosi decyzję podczas konferencji prasowej. Centrum ma obsługiwać głównie klientów z rynku niemieckojęzycznego. Capgemini jest czwartą firmą, która w tym roku postawiła na stolicę Wielkopolski.

— Placówkę otworzyła amerykańska firma A.Schulman. Będzie tu pracować 60 osób. To centrum finansowo-księgowe,ale świadczy też usługi HR i IT — mówi Marcin Przyłębski.

A.Schulman to producent wyrobów z plastiku i masterbaczy (koncentraty barwiące). W Warszawie ma centralę sprzedażową na Polskę. Od dwóch miesięcy w Poznaniu działa także centrum HR Osram, producenta oświetlenia, które świadczy też usługi customer service i IT, a docelowo zatrudni 250 osób. Centrum finansowo-księgowe otworzyła także spółka ADM, amerykański gigant z branży przetwórstwa żywności, który ma zakład w Szamotułach pod Poznaniem. Zatrudnia kilkadziesiąt osób.

— Walczymy o kolejne projekty. Mieliśmy dobre pierwsze półrocze, dużo wizyt, teraz powoli zbieramy plony, ale jest jeszcze kilka firm, które dopiero podejmą decyzje. Liczymy, że wybiorą Poznań — mówi szef Biura Obsługi Inwestorów. W Poznaniu działa 40 centrów usług z zagranicznym kapitałem, a pracuje w nich 9 tys. osób — wynika z najnowszego raportu Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych ABSL. W ubiegłym roku centra otworzyły tu m.in. Mars, Owens-Illinois czy Polaris Laboratories. [MAG]

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane