Cargill rzuca wyzwanie Beyond Meat i Impossible Foods

opublikowano: 24-02-2020, 10:06

Cargill ogłosił, że wypuści w kwietniu na rynek produkty roślinne naśladujące mięso, informuje Reuters.

Agencja zwraca uwagę, że ruch Cargill, jednej z największych na świecie prywatnych firm, wskazuje na wzrost znaczenia rynku produktów roślinnych udających mięso. Działający od 155 lat Cargill jest przekonany, że dzięki swojemu doświadczeniu i dostawcom surowców jest w stanie tworzyć produkty bardziej efektywnie niż konkurencja, czyli m.in. Beyond Meat, Impossible Foods, Tyson Foods, czy Smithfield Foods.

- Wierzymy, że mamy wyjątkową pozycję aby być bardzo skutecznymi i wydajnymi w łańcuchu dostaw – powiedziała Elizabeth Gutschenritter, szefowa zespołu alternatyw mięsa w Cargill.

Firma zaoferuje produkty z białka pozyskiwanego z soi i grochu. Detaliści będą mogli na ich bazie tworzyć wyroby oferowane pod własnymi markami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane