Carlsberg odświeży markę

DI, wsj.com
opublikowano: 2011-04-05 13:34

Duński koncern browarniczy Carlsberg chce do 2015 r. podwoić zyski swojej głównej marki. Konieczna będzie reorganizacja marki i kanałów dystrybucji. 

- Ludzie są zaznajomieni z Carlsbergiem, ale niekoniecznie wiedzą, co on reprezentuje. Mimo że międzynarodowe uznanie jest dobre, to nie wystarczy – napisał w oświadczeniu Jørgen Buhl Rasmussen, prezes Carlsberga.

Etykietowanie Carlsberga jest doskonale znane i pozostało nietknięte praktycznie od 1904 r. Firma chce zwiększyć kojarzenie marki z dziedzictwem browaru, wysoką jakością i dobrym smakiem. Jednym z etapów reorganizacji będzie też zmiana głównego sloganu Carlsberga.

Carlsberg sprzedaje obecnie swoje piwa na 140 rynkach świata i ma w swoim portfolio takie marki jak Tuborg, Kronenbourg i Elephant Beer.