„Gastronomia pozostaje fundamentem naszego biznesu, ale widzimy zapotrzebowanie wśród konsumentów na inne dostawy. Finalizujemy też negocjacje z międzynarodową siecią supermarketów, której nazwy na razie nie mogę ujawnić" - mówił w sierpniu w PB Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl. Negocjacje właśnie zostały sfinalizowane, a partnerem okazał się Carrefour, inwestujący w ostatnich latach w rozwój w segmencie e-handlu. Razem z Pyszne.pl wywodząca się z Francji sieć rozpoczęła testy nowego projektu w Warszawie, a plany zakładają ekspansję do kolejnych miast.
Carrefour to pierwsza duża sieć handlowa, która pojawiła się na Pyszne.pl. Oferta tej platformy, znanej głównie z dostarczania gotowych dań z restauracji, wzbogaci się o 4 tys. produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku dostępnych w Carrefourze. Jeśli sprzedaż spełni oczekiwania, asortyment będzie rozszerzany.
Francuska sieć podkreśla w komunikacie prasowym, że fundamentem jej strategii jest zwiększanie zasięgu i rozwój sprzedaży internetowej przy wsparciu partnerów zewnętrznych.
– Współpraca z Pyszne.pl to dla nas strategiczny krok w kierunku dalszej digitalizacji. Dzięki temu partnerstwu możemy dotrzeć do nowych grup klientów, którym zależy na szybkiej dostawie. Jesteśmy pierwszą siecią spożywczą współpracującą z Pyszne.pl – mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Dla klientów Carrefour kluczową korzyścią jest skrócenie czasu dostaw – zakupy będą trafiać do zamawiających w kilkadziesiąt minut z najbliższego sklepu. Pyszne.pl obiecuje darmową dostawę.
– Partnerstwo z siecią Carrefour to dla nas sposób na wyraźne zaznaczenie obecności w sektorze convenience. I to dopiero początek – mówi Arkadiusz Krupicz.
Zakupy produktów Carrefour za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl technicznie nie różnią się znacząco od zamówień jedzenia – wystarczy wybrać odpowiednią zakładkę i nazwę sklepu, skompletować zamówienie i opłacić je.
