Cartoon Network najpopularniejszym programem dla dzieci

opublikowano: 2004-05-10 14:56

Według ostatnich badań przeprowadzonych przez AGB Polska, Cartoon Network jest najpopularniejszym kanałem dla dzieci w wieku od 4 do 15 lat. W marcu udział stacji w widowni wyniósł 10,77 proc., a średni rating 1,73 TVR. Są to najwyższe jak dotąd wyniki osiągnięte przez Cartoon Network w Polsce.

- Silna pozycja Cartoon Network na rynku kanałów dziecięcych w Polsce ma ogromne znaczenie dla reklamodawców, których grupą docelową są dzieci. Mocną stroną kanału jest także marka, która pozwala na stworzenie wyjątkowego skojarzenia z reklamowanym produktem - twierdzi Katarzyna Kieli - szef Discovery Polska, domu sprzedaży czasu reklamowego Cartoon Network.

W marcu br. Cartoon Network oglądało około 5,1 mln widzów, co oznacza 14 proc. wzrost w porównaniu do zeszłego roku. Najpopularniejsze kreskówki Cartoon Network to: He Man, Co nowego u Scooby’ego?, Mucha Lucha oraz Ozzy i Drix.

DA