PB Po Godzinach
Partnerem cyklu EKO jest logo Provident

Cat Art: dzieła Shu Yamamoto w wirtualnej rzeczywistości

  • DI
opublikowano: 03-09-2021, 13:45

Ikoniczny japoński artysta Shu Yamamoto nawiązał współpracę z platformą wirtualnej rzeczywistości Viveport. Postaci kotów w jego statycznych obrazach... ożyły na płótnie.

materiały prasowe

Zespół techniczny Viveport pomógł Shu Yamamoto przeprojektować klasyczne obrazy, by zawierały dynamiczny ruch, szczegóły dźwiękowe i elementy interaktywne. Rezultat tej współpracy będzie można zobaczyć na wirtualnej wystawie „Wejdź do Cat Art” dostępnej od 17 września 2021 r. do 31 marca 2022 r. Pokazane zostaną wszystkie 124 dzieła, z których słynie japoński artysta, m.in.: „Kaplica Hisstynów”, „Mewna Lisa” i „The Kitty with The Pearl Earring”. Wystawa jest dostępna na różnych urządzeniach, w tym na telefonie komórkowym, komputerze lub dowolnym urządzeniu VR. Bilety kosztują 6,99 EUR/7,99 USD. Dzięki udostępnieniu specjalnego filtra na urządzenia z systemem iOS i Android widzowie będą też mogli tworzyć na Instagramie nowe dzieła Cat Art z podobizną własnych kotów.

materiały prasowe

W związku z premierą wystawy 17 września 2021 r. Viveport otworzy sklep NFT, w którym będzie można kupić cyfrowe oryginały dzieł Cat Art.

materiały prasowe

– Współpracując z Cat Art i łącząc VR i NFT z wystawą, mamy nadzieję, że przez dynamiczne, interaktywne obrazy zwierząt uda się przekazać unikalną perspektywę kota stworzoną przez Shu Yamamoto, a ostatecznie zapewnić odwiedzającym wyjątkowe i wciągające wrażenia – mówi Joseph Lin, prezes Viveport.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane