CCC dołuje po słabej sprzedaży w październiku

aktualizacja: 02-11-2017, 13:50

Notowania CCC wyraźnie spadają na sesji w czwartek po publikacji danych o sprzedaży w październiku.

Obuwnicza spółka zanotowała w ubiegłym miesiącu 466 mln zł przychodów - tylko 1,2 proc. więcej niż przed rokiem. W sklepach stacjonarnych zanotowano spadek o 6,9 proc. do 374,1 mln zł, w kanale online wzrost o 75 proc. do 70,5 mln zł.

Zobacz więcej

CCC Wikipedia Commons

Narastająco po dziesięciu miesiącach przychody sięgają 3,3 mld zł (+30,9 proc.), w tym w sklepach stacjonarnych 2,67 mld zł (+23,6 proc.), a w kanale online 477 mln zł (+115 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / CCC dołuje po słabej sprzedaży w październiku