Zysk przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej to natomiast 88 mln zł (-63 proc.). Strata z działalności zaniechanej (CCC Germany i Simple) to 34 mln zł.

Nie pomogła 29-procentowa zwyżka przychodów do 1,64 mld zł (w tym w kanale e-commerce dynamika wyniosła 50 proc., do 349 mln zł). Zysk EBITDA stopniał o 15 proc. do 341,9 mln zł.
W drugim kwartale ubiegłego roku spółka odnotowała 104 mln zł zysku z okazyjnego nabycia spółki KVAG. W tym roku saldo pozostałych kosztów i przychodów wyniosło 9,4 mln zł.
Notowania spółki mocno rosną, bo rezultaty in plus odbiegają od konsensu prognoz wg PAP Biznes - na poziomie EBITDA analitycy spodziewali się 271,7 mln zł. Oczekiwano też 66,8 mln zł zysku netto.