CCC rośnie w sklepy

opublikowano: 30-10-2019, 22:00

III kw. 2019 r. koszty grupy CCC wyniosły 668 mln zł wobec 560 mln przed rokiem. Grupa tłumaczy

W to rozbudową sieci sprzedaży, rozwojem na nowych rynkach, a także zakupem nowych marek — Gino Rossi i DeeZee. Ostatecznie grupa zanotowała 193 mln zł zysku EBITDA. Jest on wyższy o 18 proc. r/r. Łączna powierzchnia sieci na koniec III kw. wyniosła 725 tys. m kw., rosnąc od początku roku o 99 tys. m kw. W sumie grupa ma ponad 1,2 tys. sklepów w 29 krajach.

1448 mln zł - tyle w III kw. 2019 r. wyniosła sprzedaż grupy CCC

1192 mln zł - …taka była przed rokiem…

21 proc. - …a tyle wyniósł wzrost r/r.

43 proc. - o tyle wzrosła sprzedaż online.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dominika Masajło

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu