Ceneo ma system dla sklepów

DI
01-02-2013, 00:00

Jedna z największych porównywarek cen w Polsce, Ceneo.pl, udostępnia swój system rekomendacji sklepom internetowym.

System już rok temu był dostępny dla klientów indywidualnych. Teraz e-sklepy mogą z niego skorzystać, by lepiej dopasować ofertę dla klienta. Specjalny algorytm decyduje, która z grup produktów wyświetla się w danym momencie, np. akcesoria najczęściej kupowane z produktem, którym interesuje się klient, albo najpopularniejsze produkty z kategorii, którą kupujący często odwiedza. Sprzedawca nie musi niczego programować, a Ceneo udostępnia mu gotowy kod, który wystarczy wkleić w źródło strony. Ceneo udostępnia sklepom rekomendacje w dwóch wersjach: darmowej i płatnej.

5 mln Tylu użytkowników korzysta miesięcznie z serwisu Ceneo.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Ceneo ma system dla sklepów