CenterNet, który startuje właśnie na rynku jako piąty infrastrukturalny operator komórkowy, ujawnił wczoraj szczegóły oferty dla pierwszego projektu - "w Rodzinie". Wcześniej wiadomo było jedynie, że docelową grupą klientów będzie społeczność skupiona wokół Tadeusza Rydzyka, czyli wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, "Naszego Dziennika" oraz Fundacji Nasza Przyszłość.
Operator startuje na razie z ofertą typu pre-paid, ale jeszcze w tym roku może pojawić się post-paid. Za połączenia w sieci użytkownicy zapłacą 0,19 zł, a do pozostałych operatorów - 0,49 zł. Dostaną też rodzaj bonusa w postaci darmowych połączeń ze studiem Radia Maryja oraz studiem TV Trwam.
Budżet operatora zakłada, że do końca 2009 r. uda mu się zdobyć 0,5 mln aktywnych klientów. Zarząd szacuje, że 90 proc. przychodów wygeneruje projekt "wRodzinie". Poza tym do końca roku może wystartować projekt skierowany do wędkarzy. Opracowywana jest też koncepcja kolejnych trzech marek, w tym marki Extreme.
Więcej w piątkowym "Pulsie Biznesu".