Certyfikat HR przyznany

DCZ
opublikowano: 28-01-2013, 00:00

Firma Schneider Electric Polska została uhonorowana wyróżnieniem HR Najwyższej Jakości.

Certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami otrzymują firmy stosujące najlepsze praktyki zarządzania kapitałem ludzkim i dbające o rozwój pracowników. Przyznawany jest na podstawie obiektywnego badania uwzględniającego całość polityki zarządzania kapitałem ludzkim w firmie.

Oceniane są m.in. rekrutacja, struktura zatrudnienia, program wprowadzenia nowych pracowników, szkolenia i rozwój, ocena pracownicza, komunikacja wewnętrzna, a także zasady etycznego działania w biznesie.

Każda firma, która chce powalczyć o certyfikat, musi wziąć udział w bezpłatnym badaniu organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Certyfikat jest ważny przez rok od momentu otrzymania.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu