CeTO wzbogaci się o trzy spółki

Michał Śliwiński
opublikowano: 21-06-2000, 00:00

CeTO wzbogaci się o trzy spółki

WALKA O BYT: Za kilka dni zapadną decyzje o połączeniu CeTO z Polską Giełdą Finansową. Mariusz Grajek, prezes CeTO, ma jednak także inne pomysły na uatrakcyjnienie rynku. fot. Małgorzata Pstrągowska

Trzy firmy zakwalifikowano w ramach projektu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw do debiutu na CeTO. Projekt zakłada sfinansowanie memorandum informacyjnego spółkom zainteresowanym rynkami regulowanymi.

Na CeTO prawdopodobnie już niedługo zadebiutują: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO z Ostrowa Wielkopolskiego, krakowska informatycznaj Commpol i Towarzystwo Leasingowe Quantum ze Słupska.

W lipcu zostanie przygotowane memorandum MZO, w sierpniu — Commpolu, natomiast we wrześniu, ze względu na konieczność przygotowania memorandum według międzynarodowych standardów rachunkowości — zaprezentuje się Quantum.

MZO z Ostrowa przeznaczy środki na strategię kompleksowego zagospodarowania odpadów. Najistotniejszym punktem tego programu jest budowa zakładu utylizacji odpadów. Głównymi akcjonariuszami spółki są: Holdikom (grupa kapitałowa stworzona przez gminę miejską Ostrów Wielkopolski) — 553 tys. akcji, Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski — 3,1 tys. akcji, Gmina Ostrów Wielkopolski —150 akcji.

Przedmiotem działalności Commpolu jest sprzedaż rozwiązań i usług informatycznych. Spółka oferuje również rozwiązania z zastosowaniem Internetu, oferując autorski system kupiec-dystrybucja. Zarząd oczekuje, że wartość wprowadzanych akcji pozwoli im ściągnąć z rynku do 10 mln zł.

Quantum to firma specjalizująca się w obsłudze transakcji leasingowych w sektorze ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych i naczep.

Wkrótce taka forma pomocy dla małych i średnich przedsiębiorstw obejmie kolejne podmioty.

Co tam, panie, w inwestycjach?
Najciekawsze zagraniczne inwestycje w Polsce i polskie za granicą. Gdzie powstają, ile kosztują i które firmy będą szukać wykonawców i pracowników
ZAPISZ MNIE
×
Co tam, panie, w inwestycjach?
autor: Małgorzata Grzegorczyk
Wysyłany raz w miesiącu
Małgorzata Grzegorczyk
Najciekawsze zagraniczne inwestycje w Polsce i polskie za granicą. Gdzie powstają, ile kosztują i które firmy będą szukać wykonawców i pracowników
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michał Śliwiński

Polecane