Chińczycy kręcą reality show w Tatrach

opublikowano: 17-01-2019, 22:00

Czy przeciętny Chińczyk wie, gdzie leży Polska? Trudno powiedzieć. Do tej pory nadwiślański kraj zdobył sławę w Państwie Środka głównie dzięki Robertowi Lewandowskiemu, który jest m.in. twarzą kampanii Huawei, i zespołom disco polo.

Niedawno za promocję na Dalekim Wschodzie wzięła się Polska Organizacja Turystyczna (POT), która ściągnęła chińską platformę streamingową, aby po raz pierwszy w historii polskie krajobrazy były scenerią chińskiego reality show.

Celebrytki z zespołu Rocket Girls 101 będą sprawdzać się przed
kamerą w ekstremalnych warunkach w Tatrach. Polska Organizacja Turystyczna
liczy, że zobaczą to miliony Chińczyków.
Zobacz więcej

EGZOTYKA W TATRACH:

Celebrytki z zespołu Rocket Girls 101 będą sprawdzać się przed kamerą w ekstremalnych warunkach w Tatrach. Polska Organizacja Turystyczna liczy, że zobaczą to miliony Chińczyków. Fot. Polska organizacja turystyczna

— Chiny to jeden z rynków, z którego w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów. Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, lecz także takie akcje promocyjne — mówi Robert Andrzejczyk, prezes POT.

W Tatry wraz z ekipą filmową przybyło 11 chińskich celebrytek z zespołu muzycznego Rocket Girls 101. Kręcono tutaj część reality show pt. „Nieustraszone dwudziestolatki”, którego bohaterkami są członkinie zespołu. Program rozrywkowy w reżyserii Xie Dikui od niedawna emitowany jest w Chinach.

— To, że artystki przyjechały właśnie do Polski, zawdzięczamy współpracy m.in. zagranicznego ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Ambasady RP w Pekinie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane — mówi Robert Andrzejczyk.

Program z udziałem girlsbandu produkowany jest przez Tencent Video, chińską platformę zakupową i serwis streamingowy. Celem show „Nieustraszone dwudziestolatki” była integracja 11 artystek w ekstremalnych warunkach — najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. W drugiej części kręconej w Tatrach uczestniczki odbyły wędrówkę w scenerii polskich gór, a ich przygoda zakończyła się w Zakopanem, gdzie świętowały wspólny sukces w góralskiej gospodzie. Część zdjęć kręcona była nad Morskim Okiem. Odcinki chińskiego programu z polskim akcentem będą emitowane od 17 lutego. POT informuje, że Yang Chaoyue, liderka zespołu Rocket Girls 101, jest królową chińskich kanałów social media. Widzowie poznali ją w poprzedniej produkcji Tencent Video pt. „Tworząc grilsband 101”, która miała ponad 4,47 mld wyświetleń.

Nie jest to pierwszy przykład tzw. lokowania produkcji filmowych i telewizyjnych, który ma promować turystykę w Polsce. W ubiegłym roku POT ściągnęła nad Wisłę twórców koreańskiego serialu „My Secret Terius” (dawniej „Terius Behind Me”). Serial zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności seriali emitowanych Korei Południowej w 2018 r. Kupiły go telewizje ośmiu krajów bliskowschodnich oraz z obu Ameryk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu