Chiński Uber ma 4 mld USD na zagraniczną ekspansję

opublikowano: 21-12-2017, 12:42
aktualizacja: 21-12-2017, 12:43

Chińska firma oferująca usługi przewozowe za pomocą rezerwacji w aplikacji Didi Chuxing zgromadziła ponad 4 mld USD na zagraniczną ekspansję, informuje CNBC.

Tym samym Chińczycy wyrastają na realną konkurencję dla Ubera na rynkach światowych.

Według agencji Reuters, po ostatniej rundzie finansowania wartość Didi wzrosła do ponad 50 mld USD. Firma ma też dzięki niej środki potrzebne do realizacji agresywnej ekspansji zagranicznej.

W grudniu informowano o planach wejścia spółki do Meksyku w przyszłym roku. To byłaby pierwsza inwestycja Didi poza Chinami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu