Ciągły rozwój daje nam przewagę

Partnerem publikacji jest ASM Sales Force Agency
opublikowano: 20-12-2020, 17:56

ASM Sales Force Agency, laureat tegorocznej edycji rankingu „Gazele Biznesu”, podsumowuje 2020 rok.

Przed nami rok 2021, który przyniesie dalszy rozwój e-commerce, a w kanale tradycyjnym z pewnością wymusi kolejne dynamiczne zmiany. Dlatego dziś wykorzystujemy całe nasze zasoby, by udoskonalać obecny system i wdrażać nowe rozwiązania, które w jeszcze lepszy sposób przysłużą się biznesom naszych klientów. Zwiększona efektywność ich działań i zadowolenie ze współpracy z ASM Sales Force Agency — to nasza najlepsza wizytówka — mówi Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency.
Przed nami rok 2021, który przyniesie dalszy rozwój e-commerce, a w kanale tradycyjnym z pewnością wymusi kolejne dynamiczne zmiany. Dlatego dziś wykorzystujemy całe nasze zasoby, by udoskonalać obecny system i wdrażać nowe rozwiązania, które w jeszcze lepszy sposób przysłużą się biznesom naszych klientów. Zwiększona efektywność ich działań i zadowolenie ze współpracy z ASM Sales Force Agency — to nasza najlepsza wizytówka — mówi Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency.

Branża retail, podobnie jak wszystkie inne sektory, w 2020 r. odczuła skutki pandemii COVID-19. Rynek uległ zmianie — lockdown i trwające obostrzenia zdecydowanie przyspieszyły transformację cyfryzacyjną biznesów i wpłynęły na model zakupowy konsumentów, kierując ich ku zakupom online. Również sieci tradycyjne zostały zmuszone do dynamicznej reakcji na zastaną rzeczywistość.

Dla ASM Sales Force Agency mijający, bardzo intensywny rok stanowił wielkie wyzwanie. Podjęliśmy je, z odwagą patrząc w przyszłość. Pandemię potraktowaliśmy jako czas do wykreowania i wdrożenia nowych rozwiązań. Ta branża nigdy nie stoi w miejscu i niezwykle ważne jest, by oferowane narzędzia i modele dopasowywać do bieżących potrzeb klientów. To dla nas kluczowe.

Co ważnego zrobiliśmy w 2020 r.? Zintensyfikowaliśmy działania w obszarze inwestycji w IT. Rozbudowaniu uległa platforma DataSense, dzięki której w czasie rzeczywistym i w trybie ciągłym informujemy producentów m.in. o dostępności produktów w punktach handlowych, ich cenach i właściwej ekspozycji, komunikacji, egzekucji czy mechanizmach promocji. Na podstawie tych danych nasi klienci mogą strategicznie zarządzać sprzedażą, maksymalizując tym samym efektywność swoich 
działań.

W mijającym roku zdecydowanie postawiliśmy na powiększenie zespołu w dziale analiz i rozwój modułów analitycznych. Stale pracujemy nad wdrożeniami big data oraz AI. Testujemy innowacyjne rozwiązania technologii image recognition, a kolejne działania wdrożeniowe planujemy już na najbliższy rok. To wiele wartości dodanych dla naszych klientów i technologiczny potencjał jutra, który wykorzystujemy już teraz.

Dziś liczy się czas — czas to przewaga. Dlatego w ASM Sales Force Agency stawiamy na doskonalenie narzędzi i rozwiązań technologicznych, które pozwalają naszym klientom być krok przed innymi.

Dzięki naszemu modelowi działania dostarczamy klientom cenne informacje i skutecznie wspieramy ich w budowaniu przewagi rynkowej. System alertowania egzekucji promocji centralnych w trybie live, automatyczne podsumowania, bieżący dostęp do raportów z punktów sprzedaży — dzięki rozwiązaniom ASM Sales Force Agency, wszystkie niezbędne informacje o tym, co dzieje się w sklepach, są dla klientów na wyciągnięcie ręki i są profilowane m.in. w zależności od stanowiska i zakresu obowiązków. Z uwagi na wprowadzone ograniczenia w pracy terenowej przedstawicieli handlowych części naszych klientów, często jesteśmy dla nich jedynym źródłem informacji (tzw. oczami i uszami). To dla naszych partnerów zdecydowana oszczędność czasu i optymalizacja działań.

W 2020 r. po nasze rozwiązania sięgnęły kolejne firmy. W tych niewątpliwie trudnych czasach do grona klientów ASM Sales Force Agency dołączyły m.in.: Mieszko, Tarczyński, Wawel, De Care, Princes Foods BV, Dragon, Primavika czy Polmos Bielsko-Biała. Rozszerzyliśmy również współpracę z firmą Hortex o markę Jurajska.

Rozbudowa portfolio w dobie pandemii to dla nas dowód na zaufanie ze strony ważnych graczy rynkowych, wyraz docenienia profesjonalizmu i kreatywnych rozwiązań, jakie oferuje ASM Sales Force Agency — podkreśla Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane