Czytasz dzięki

Ciastko z logo ma zachęcić kontrahenta

opublikowano: 05-10-2017, 22:00

Przedsiębiorcy coraz chętniej jako upominki dla gości ich stoisk targowych zamawiają muffiny czy zestawy słodyczy.

Już nie tylko długopisy, notatniki, kalendarze, kubki czy pendrive’y służą do promowania firm. Coraz chętniej wykorzystywane przez biznes podczas spotkań z kontrahentami są muffiny, torty i zestawy słodyczy. Takie słodkie gadżetymogą odpowiadać np. kolorom zawartym w księdze znaku. Urszula Stępniak, właścicielka pracowni cukierniczej Słodki Muffin, mówi, że częstym powodem składania tego typu zleceń jest chęć promocji podczas targów, gdzie słodkie wyroby mają służyć jako specjalna dekoracja stanowiska, zachęta dla odwiedzających i upominki dla kluczowych klientów. Jednocześnie przyznaje, że muffiny wykonane na specjalne zamówienie nie należą jeszcze do typowych prezentów biznesowych. Słodkie wypieki są też zamawiane przez firmy z myślą o ich pracownikach. Zwykle z okazji świąt, ale też dla uczczenia urodzin czy długiego stażu pracy. Wyróżnikiem są specjalne ozdoby na wypiekach, np. związane z hobby danej osoby. Według Moniki Glegoły, współorganizatorki tegorocznych targów Gift Show Poland 2017, podczas których zaprezentowano upominki na różne okazje, jest wiele sytuacji, w których tego typu prezenty są wykorzystywane do nawiązywania i podtrzymywania dobrych kontaktów w biznesie i z pracownikami.

— Jeśli przedsiębiorcę łączą bliższe relacje z klientem, może pozwolić sobie na bardziej spersonalizowany drobiazg. Przy pierwszym spotykaniu z partnerem biznesowym warto postawić na coś uniwersalnego, np. powerbank z logotypem firmy czy wizytownik — mówi Monika Glegoła.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Polecane