Ciastko z logo ma zachęcić kontrahenta

opublikowano: 05-10-2017, 22:00

Przedsiębiorcy coraz chętniej jako upominki dla gości ich stoisk targowych zamawiają muffiny czy zestawy słodyczy.

Już nie tylko długopisy, notatniki, kalendarze, kubki czy pendrive’y służą do promowania firm. Coraz chętniej wykorzystywane przez biznes podczas spotkań z kontrahentami są muffiny, torty i zestawy słodyczy. Takie słodkie gadżetymogą odpowiadać np. kolorom zawartym w księdze znaku. Urszula Stępniak, właścicielka pracowni cukierniczej Słodki Muffin, mówi, że częstym powodem składania tego typu zleceń jest chęć promocji podczas targów, gdzie słodkie wyroby mają służyć jako specjalna dekoracja stanowiska, zachęta dla odwiedzających i upominki dla kluczowych klientów. Jednocześnie przyznaje, że muffiny wykonane na specjalne zamówienie nie należą jeszcze do typowych prezentów biznesowych. Słodkie wypieki są też zamawiane przez firmy z myślą o ich pracownikach. Zwykle z okazji świąt, ale też dla uczczenia urodzin czy długiego stażu pracy. Wyróżnikiem są specjalne ozdoby na wypiekach, np. związane z hobby danej osoby. Według Moniki Glegoły, współorganizatorki tegorocznych targów Gift Show Poland 2017, podczas których zaprezentowano upominki na różne okazje, jest wiele sytuacji, w których tego typu prezenty są wykorzystywane do nawiązywania i podtrzymywania dobrych kontaktów w biznesie i z pracownikami.

— Jeśli przedsiębiorcę łączą bliższe relacje z klientem, może pozwolić sobie na bardziej spersonalizowany drobiazg. Przy pierwszym spotykaniu z partnerem biznesowym warto postawić na coś uniwersalnego, np. powerbank z logotypem firmy czy wizytownik — mówi Monika Glegoła.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Ciastko z logo ma zachęcić kontrahenta