Citi i Smorawiński świętowały razem

Ryszard Gromadzki
opublikowano: 2002-05-16 00:00

Niecodzienna impreza odbyła się w nowoczesnym terminalu pasażerskim poznańskiego lotniska Ławica. Swoją ofertę promowały tam wspólnie Citibank i największy w Polsce importer samochodów BMW firma Smorawiński i Spółka.

Zarówno Citibank wchodzący w skład Citigroup, jednej z największych instytucji finansowych świata, działającej obecnie w ponad 100 krajach, jak i Smorawiński i Spółka obchodziły niedawno 10-lecie swojej działalności na rynku polskim. Impreza na lotnisku Ławica miała więc jubileuszowy charakter. Obydwie spółki promowały nowości w swojej ofercie, Citibank kartę Gold, natomiast Smorawiński i Spółka nowe modele aut BMW. Jubilaci zadbali o wiele atrakcji, dzięki którym kilkuset gościom wieczoru na Ławicy nie mogło się nudzić. Powszechną uwagę przykuwała efektowna ekspozycja nowych modeli BMW, dostępnych na polskim rynku, przygotowana przez firmę Smorawiński i Spółka. Chętni, których nie brakowało, mogli odbyć pełną mocnych wrażeń przejażdżkę sportowym modelem BMW po mieście, ci goście, którym zabrakło odwagi, decydowali się na pamiątkowe fotografie, na tle eleganckich wozów z charakterystyczną biało-niebieską szachownicą, symbolizującą podobno samolotowe śmigło, na tle błękitnego, bawarskiego nieba. Według przedstawicieli spółki Smorawiński, na razie wciąż nie pobity pozostaje rekord z pierwszego roku działalności firmy, kiedy sprzedała ona w Polsce 1100 aut BMW.

— Regres w sprzedaży samochodów BMW na polskim rynku wynika przede wszystkim z recesji, a nie ze spadku prestiżu tej marki — przekonują przedstawiciele spółki.