Citroen sprzedaje auta w internecie

DI
02-11-2015, 13:14

Koncern prowadzi we Francji pilotażowy system sprzedaży samochodów online i rozważa rozszerzenie programu w całej Europie.

Citroen chce się stać samochodowym potentatem w handlu internetowym. Strona Citroen Carstore pozwala nabywcom skonfigurować swoje pojazdy, wpłacić zaliczkę i wybrać salon, w którym zakupione auto będzie czekało na odbiór.  

Marie Laloy, która odpowiada we francuskiej marce za politykę cyfrową twierdzi, że e-handel odsłania przed przemysłem samochodowym ogromne możliwości - co trzeci z klientów Citroena nie testuje samochodu przed zakupem.  

„Automotive News Europe” przytacza dane firmy konsultingowej Capgemini, z których wynika, że aż 35 proc. nabywców aut na świecie chętnie kupiłoby samochód w sieci.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Citroen sprzedaje auta w internecie