Citroën w wersji retro

opublikowano: 02-10-2009, 15:11

Citroënowi stuknęło 90 lat. Z tej okazji organizuje 3 października w Warszawie paradę zabytkowych aut. Start o godz. 13.30 z Placu Teatralnego.

Historyczne pojazdy przejadą trasą z Placu Teatralnego na Nowy Świat. Odwiedzający będą mieli okazję przyjrzeć się kultowym modelom, takim jak DS czy 2 CV. Prawdziwym smaczkiem dla wszystkich fanów współczesnej motoryzacji będzie natomiast polska premiera nowego Citroëna, który w standardzie wyposażony będzie w opony Michelin Pilot Exalto.

Jedną z atrakcji Parady będzie stoisko Michelin, prezentujące historię i współczesne oblicze firmy. Będzie tam można zobaczyć między innymi – wystawę unikatowych opon retro do zabytkowych pojazdów, które produkowane są przez Michelin z wykorzystaniem tradycyjnych technologii. Firma przedstawi też jedno z największych osiągnięć technologicznych przemysłu oponiarskiego w ostatnim czasie – MICHELIN Energy Saver, czyli oponę, która pozwala oszczędzać paliwo. Miłośnicy podróży i kulinariów będą mieli okazję zapoznać się z kolekcją słynnych już turystycznych i gastronomicznych przewodników Michelin. Na gości będą też czekać interaktywne gry komputerowe, dzięki którym kierowcy będą mogli poznać zasady energooszczędnej jazdy oraz wygrać atrakcyjne nagrody.

Michelin oferuje gamę opon przeznaczonych do samochodów retro, produkowanych do lat 70-tych XX wieku. Charakterystyka dynamiczna tych opon jest dostosowana do samochodów z poprzedniej epoki. Opony retro Michelin produkowane są w krótkich seriach, bardzo często ręcznie. Doskonałość technologiczna tej gamy opon idzie w parze z wiarygodnością historyczną samochodów. Poprzez produkcję opon retro Michelin stara się wnieść wkład w ochronę, promocję i dziedzictwo motoryzacji

Swój udział w świętowaniu 90 - letniej historii Citroëna zapowiedzieli znani i lubiani, m.in. Justyna Steczkowska, Grażyna Wolszczak, Artur Żmijewski, Leszek Blanik, Pascal Brodnicki oraz Maciej Zień. Całość uświetni degustacja przysmaków a la française.

None
None
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane