City Interactive sprzedał 480 tys. sztuk „Snajpera 2”

MGA
10-05-2013, 13:37

Deweloper jest zadowolony z premiery drugiej części jego hitu, ale jego wyniki nikogo nie zaskoczyły.

Inwestorzy w końcu doczekali się informacji o tym, jak w detalu sprzedaje się druga część „Snajpera”. Według informacji podanych przez Marka Tymińskiego, prezesa City Interactive, do tej pory grę kupiło 480 tys. osób na całym świecie.- Na głównych rynkach, poza amerykańskim, druga część gry sprzedała się w większej liczbie sztuk niż pierwsza – mówi prezes warszawskiej firmy.Spółka otrzymała także dodatkowe zamówienia do sprzedawców. Łączny jej nakład wynosi 1,1 mln sztuk egzemplarzy, co oznacza, że dodrukowano około 100 tys. sztuk. Spółka...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / City Interactive sprzedał 480 tys. sztuk „Snajpera 2”