Cityboard Media kontra Stroer

Marcin Gesing
05-02-2004, 00:00

Nadużywanie dominującej pozycji zarzuciła firmie Stroer Out of Home Media spółka outdoorowa Cityboard Media we wniosku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

— Wniosek dotyczy nadużywania przez grupę Stroer pozycji dominującej — potwierdza Beata Fertak, rzecznik Cityboard Media.

Nie ujawnia jednak, czego konkretnie dotyczą zarzuty.

Jak udało nam się ustalić, skarga dotyczy polityki cenowej Stroera.

— Na razie nie otrzymaliśmy z urzędu żadnych informacji na ten temat. Nie uważam jednak, byśmy wykorzystywali naszą pozycję ze szkodą dla tej spółki. Jesteśmy przez klientów postrzegani jako firma o wysokich cenach i niewielkich upustach, więc ewentualne zarzuty o dumping uważam za bezzasadne — mówi Janusz Malinowski, prezes Stroer Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Cityboard Media kontra Stroer