Aplikacja społecznościowa Clubhouse, której główną funkcjonalnością jest czat głosowy, prowadzi rozmowy w sprawie pozyskania funduszy od inwestorów. Nowa runda finansowania mogłaby wycenić spółkę na ok. 4 mld USD.
ClubhouseWaldo Swiegers
Aplikacja społecznościowa Clubhouse, której główną funkcjonalnością jest czat głosowy, prowadzi rozmowy w sprawie pozyskania funduszy od inwestorów. Nowa runda finansowania mogłaby wycenić spółkę na ok. 4 mld USD.
Nowa runda finansowania mogłaby czterokrotnie zwiększyć wartość Clubhouse ze stycznia i odzwierciedlałaby astronomiczne oczekiwania, jakie inwestorzy mają wobec aplikacji.
Projekt powstał w 2020 roku, ale zdążył już przyciągnąć do grona użytkowników wiele nazwisk ze świata biznesu i show-biznesu. Zainspirował również kilka największych platform społecznościowych na świecie, w tym Facebooka i Twittera, które chcą wprowadzić funkcjonalność czatu głosowego z podziałem na tematyczne pokoje.
Na razie nie jest jasne, jaką kwotę chce pozyskać Clubhouse ani kto jest w gronie potencjalnych inwestorów. Według informacji Bloomberga, warunki tej rundy finansowania mogą się jeszcze zmienić. Rzecznik firmy odmówił oficjalnego komentarza.