Co liczy się dla klienta w zakupach w sieci

Sylwia WedziukSylwia Wedziuk
opublikowano: 2021-08-19 20:00

Polacy chętnie dzielą się opiniami na temat sklepów oraz ich oferty i sprawdzają, co myślą o nich inni.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • Co jest ważne dla klientów kupujących w sieci?
  • Jakie produkty i usługi Polacy chętnie nabywają przez internet?

Prawie jedna trzecia Polaków obecnie kupuje w sieci częściej niż przed pandemią. W efekcie wzrosły oczekiwania odnośnie zakupów tym kanałem. Ważna jest dobra jakość obsługi, bezpośrednia dostawa i możliwość zwrotu towaru.

– Klienci w sieci szukają najkorzystniejszych dla siebie ofert, porównując ceny i opinie. Zaczęli też uważnie sprawdzać, co inni myślą o danych usługach, produktach i sklepach online, a także chętniej dzielą się swoimi opiniami – zwraca uwagę Andrzej Wierus, dyrektor generalny firmy Zadbano.

To spore wyzwanie dla sprzedawców w sieci. Nawet jeden negatywny komentarz może przecież odebrać im rzeszę klientów.

Jeśli chodzi o konkretne produkty i usługi, w ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie elektroniką oraz wyposażeniem mieszkań, w tym sprzętem biurowym.