Co oferują serwisy pracowe

DCZ
opublikowano: 02-02-2011, 13:18

Firmy korzystające z serwisów mają do dyspozycji: ogłoszenia, wyróżnienia anonsów, prezentację pracodawcy, wizytówki staży i praktyk itp.

Można też skorzystać z usług z zakresu employer brandingu, a czasem także narzędzi e-commerce — publikacji ogłoszenia online i w wydaniu papierowym. Niektóre portale organizują internetowe targi pracy. Niekiedy można umieścić ofertę w serwisie branżowym dla specjalistów lub w portalach partnerskich. Inna oferta to internetowe systemy, które pomagają taniej i szybciej przeprowadzić rekrutację i selekcję.

Ile trzeba zapłacić za zamieszcenie oferty w specjalistycznym portalu?

I nfopraca — jedno ogłoszenie na 60 dni — 350 zł, 10 ogłoszeń — 2500 zł.

Przy rejestracji nowy klient dostaje bezpłatny 30-dniowy okres testowy i może wtedy opublikować nieograniczoną liczbę ofert pracy. Firmy zatrudniające do 250 osób mogą korzystać z infoPraca.pl za darmo i opublikować do 100 bezpłatnych ofert przez rok.

Pracuj.pl — cena zależy od wielu czynników, najważniejsze to wartość zamówienia i długość dotychczasowej współpracy. Każdy klient dostaje ofertę "szytą na miarę", dlatego na ogół ceny są negocjowane. Dla szukających pracy dostęp do ofert, innych funkcji i narzędzi jest bezpłatny.

Szybkopraca.pl — ogłoszenia na 5 dni — 19 zł netto, na 30 dni — 59,90 zł (netto).

GazetaPraca.pl — ogłoszenie graficzne 560 zł (14 dni w serwisie); wraz z jedną emisję w "Gazecie Praca" — 650 zł.

Portale rekrutacyjne cieszą się coraz większą popularnością.
Portale rekrutacyjne cieszą się coraz większą popularnością.
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane