Można też skorzystać z usług z zakresu employer brandingu, a czasem także narzędzi e-commerce — publikacji ogłoszenia online i w wydaniu papierowym. Niektóre portale organizują internetowe targi pracy. Niekiedy można umieścić ofertę w serwisie branżowym dla specjalistów lub w portalach partnerskich. Inna oferta to internetowe systemy, które pomagają taniej i szybciej przeprowadzić rekrutację i selekcję.
Ile trzeba zapłacić za zamieszcenie oferty w specjalistycznym portalu?
I nfopraca — jedno ogłoszenie na 60 dni — 350 zł, 10 ogłoszeń — 2500 zł.
Przy rejestracji nowy klient dostaje bezpłatny 30-dniowy okres testowy i może wtedy opublikować nieograniczoną liczbę ofert pracy. Firmy zatrudniające do 250 osób mogą korzystać z infoPraca.pl za darmo i opublikować do 100 bezpłatnych ofert przez rok.
Pracuj.pl — cena zależy od wielu czynników, najważniejsze to wartość zamówienia i długość dotychczasowej współpracy. Każdy klient dostaje ofertę "szytą na miarę", dlatego na ogół ceny są negocjowane. Dla szukających pracy dostęp do ofert, innych funkcji i narzędzi jest bezpłatny.
Szybkopraca.pl — ogłoszenia na 5 dni — 19 zł netto, na 30 dni — 59,90 zł (netto).
GazetaPraca.pl — ogłoszenie graficzne 560 zł (14 dni w serwisie); wraz z jedną emisję w "Gazecie Praca" — 650 zł.
