Co przekonuje nas do zakupów? (WIDEO)

opublikowano: 24-01-2019, 14:19

- Ponad 50 proc. klientów mówi, że elementy customer experience decydują o tym, czy są lojalnymi klientami firm, z którymi do tej pory współpracowali. Z drugiej strony firmy będąc pod dużą presją marż, traktują customer experience, jako możliwość wyrwania się z wojny cenowej - mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce.

Polacy są coraz bardziej dojrzałymi konsumentami i coraz częściej oczekują, że marki będą im oferować produkty i sposób obsługi dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Tak jak W Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, najważniejszy wpływ na budowanie pozytywnych doświadczeń mają wiarygodność i personalizacja. To co nas jednak wyróżnia, to empatia. I to właśnie dużej empatii od usługodawcy oczekujemy. Jesteśmy jednak w stanie więcej wybaczyć i rozumiemy, że złożone przez usługodawców obietnice, nie zawsze są w pełni realizowane.

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu