Co skończył pracownik

DCZ
opublikowano: 23-11-2007, 00:00

Ranking uczelni, kierunków studiów i cykl warsztatów dla studentów o planowaniu kariery — to plany twórców kampanii społecznej Start w Karierę.PL.

Ranking uczelni, kierunków studiów i cykl warsztatów dla studentów o planowaniu kariery — to plany twórców kampanii społecznej Start w Karierę.PL.

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK) wraz z firmą doradczą Accenture prowadzą właśnie drugą edycję kampanii, która ma wśród studentów w całym kraju promować Polskę jako atrakcyjne miejsce do rozpoczęcia przez młodych ludzi kariery zawodowej.

— Spotkania ze studentami i badania ich oczekiwań na rynku pracy pokazały, że często brakuje im pewno-ści siebie w kontaktach z przyszłymi pracodawcami. Nie wierzą w swe możliwości, zbyt łatwo rezygnują ze swoich aspiracji zawodowych, a na dodatek nie biorą pod uwagę długofalowych skutków swoich życiowych wyborów i w rezultacie decydują się na wyjazd z kraju — mówi Agnieszka Szefler, dyrektor kampanii.

Twórcy kampanii planują opracowanie rankingu szkół wyższych według opinii pracodawców, ale także rankingu siedmiu kierunków studiów: psychologii, socjologii, informatyki, zarządzania i ekonomii, pedagogiki, polityki i prawa.

— Chcemy sprawdzić, absolwentów jakich kierunków najczęściej zatrudniają pracodawcy, jakie studia skończyli ich najlepsi pracownicy, a także — czy w Polsce jest praca dla socjologów i politologów, niekoniecznie w ich wyuczonych zawodach — wyjaśnia Piotr Palikowski z PSZK.

Stowarzyszenie wraz z dyrektorami personalnymi i studentami opracowało też kodeks dobrych praktyk. Jak wyjaśnia Piotr Palikowski, chodzi o zwrócenie uwagi pracodawcom, że praktykanci i stażyści budują wizerunek firmy na rynku pracy, dlatego pracodawcy powinni zapewnić im jak najlepsze warunki.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane