Coca-Cola walczy z otyłością

KŁ, telegraph.co.uk
15-01-2013, 11:49

Coca-Cola w nowej kampanii promocyjnej odnosi się do problemu otyłości promując napoje o niskiej i zerowej zawartości kalorii, informuje telegraph.co.uk.

Firma rozpoczęła emisje dwuminutowego spotu w czasie największej oglądalności amerykańskiej telewizji. Firma zwraca uwagę, że problem otyłości wśród dzieci jest wynikiem spożywania nadmiernej ilości kalorii, które znajdują się również w napojach gazowanych.

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Branża spożywcza, a w tym i największy na świecie producent napojów, w ostatnim czasie znajduje się pod ogromną presja społeczną i coraz częściej oskarżana jest o plagę otyłości.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ, telegraph.co.uk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Coca-Cola walczy z otyłością