Coca-Cola wypuści na rynek "ulepszone" mleko

The Telegraph, AR
25-11-2014, 11:36

Amerykański gigant, którego flagowy napój kojarzony jest raczej z otyłością niż ze zdrowym odżywianiem, stawia na branżę mleczarską. Krowi napój od Coca-Coli, który wkrótce trafi do sprzedaży, nie będzie jednak zwykłym mlekiem.

Ma być produktem ekskluzywnym – dwa razy droższym niż mleko, które kupuje się na co dzień. Ma mieć niższą zawartość cukru, zero laktozy i więcej białek. Koncern wierzy, że produkt podbije rynek i w przyszłości przyniesie „deszcz gotówki”.

– Nasza wizja rynku napojów odżywczych i przetworów mlecznych to zrównoważona mleczarnia gwarantująca wysokie standardy chowu zwierząt oraz własny proces filtrowania mleka, który pozwala na podniesienie zawartości białka o 50 proc., obniżenie poziomu cukru o 30 proc. i pozbycie się laktozy – tłumaczy Sandy Douglas, wiceprezes i globalny dyrektor ds. klienta podczas poniedziałkowej konferencji Morgan Stanley Global Consumer Conference.

Dzięki specjalnej filtracji mleko ma zyskać charakter "napoju premium" i "smakować lepiej". 

–  Zamierzamy je sprzedawać dwa razy drożej niż płaci się za mleko rozlewane w tradycyjny sposób – dodał Sandy Douglas. 

Nowe, "ulepszone" mleko pod marką "Fairlife" trafi do sprzedaży w USA na początku grudnia. Na razie produkt testowany jest w kilku amerykańskich miastach, w wybranych sklepach. 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: The Telegraph, AR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Coca-Cola wypuści na rynek "ulepszone" mleko