Informatyczna spółka uruchomiła wersję beta swojej platformy e-commerce, a w czerwcu planuje ją udostępnić.
Comarch, który przed dwoma laty zapowiedział utworzenie platformy zakupowej, konkurującej m.in. z Allegro, pod koniec marca udostępnił jej wersję beta z myślą o sprzedawcach.
Dotychczas dostęp do serwisu działającego pod nazwą wszystko.pl miała tylko testowa grupa klientów — około 7 tys. pracowników grupy kapitałowej Comarch. Teraz możliwość poruszania się po niej i przetestowania m.in. procesu robienia zakupów mają też sprzedawcy zarejestrowani i zweryfikowani na wszystko.pl.
Testy to ostatni etap przed zbliżającą się premierą konsumencką wszystko.pl, która planowana jest w czerwcu. Pracownicy Comarchu, testują portal od grudnia 2022 r. — robią zakupy i dzielą się opiniami na temat jego działania.
Według Comarchu z wszystko.pl współpracę podjęło już kilka tysięcy firm, które na bieżąco wystawiają swoją ofertę i przygotowują sklepy do premiery.
Comarch ogłosił start projektu wszystko.pl w czerwcu 2021 r., kiedy pandemia była paliwem dla dynamicznie rosnącego rynku e-commerce. Spółka liczy na przyciągnięcie sprzedawców m.in. brakiem prowizji i opłat za utrzymanie konta czy możliwość integracji przez swoje i innych dostawców systemy.
