Comarch niedługo uruchomi konkurenta Allegro

Grzegorz SuteniecGrzegorz Suteniec
opublikowano: 2023-03-30 15:54

Informatyczna spółka uruchomiła wersję beta swojej platformy e-commerce, a w czerwcu planuje ją udostępnić.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Comarch, który przed dwoma laty zapowiedział utworzenie platformy zakupowej, konkurującej m.in. z Allegro, pod koniec marca udostępnił jej wersję beta z myślą o sprzedawcach.

Dotychczas dostęp do serwisu działającego pod nazwą wszystko.pl miała tylko testowa grupa klientów — około 7 tys. pracowników grupy kapitałowej Comarch. Teraz możliwość poruszania się po niej i przetestowania m.in. procesu robienia zakupów mają też sprzedawcy zarejestrowani i zweryfikowani na wszystko.pl.

Testy to ostatni etap przed zbliżającą się premierą konsumencką wszystko.pl, która planowana jest w czerwcu. Pracownicy Comarchu, testują portal od grudnia 2022 r. — robią zakupy i dzielą się opiniami na temat jego działania.

Według Comarchu z wszystko.pl współpracę podjęło już kilka tysięcy firm, które na bieżąco wystawiają swoją ofertę i przygotowują sklepy do premiery.

Comarch ogłosił start projektu wszystko.pl w czerwcu 2021 r., kiedy pandemia była paliwem dla dynamicznie rosnącego rynku e-commerce. Spółka liczy na przyciągnięcie sprzedawców m.in. brakiem prowizji i opłat za utrzymanie konta czy możliwość integracji przez swoje i innych dostawców systemy.

Przyciągnąć klienta
Przyciągnąć klienta
Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu zapowiadał wcześniej, że przed uruchomieniem serwisu wszystko.pl, planowana jest największa w historii grupy kampania marketingowa w grupie kapitałowej. Informacje o platformie maja pojawić się w większości kanałów telewizyjnych, u influencerów, w prasie i portalach branżowych.
Marek Wiśniewski