Comarch uruchomił nowy projekt o nazwie „Greenhouse”. To stworzona z myślą o promocji przedsiębiorczości i rozwoju innowacji technologicznych inicjatywa biznesowa, która ma na celu wspieranie start-upów pod względem finansowym i organizacyjnym, aby pomóc im urzeczywistniać pomysły na rewolucyjne rozwiązania IT.
Skierowana jest przede wszystkim do działających w Europie Środkowo-Wschodniej start-upów, których technologie lub gotowe produkty IT mogą znaleźć zastosowanie w takich sektorach jak finanse, ubezpieczenia, handel detaliczny, turystyka, paliwa & gaz czy FMCG.
Comarch informuje, ze na program może przeznaczyć nawet kilkadziesiąt mln zł.
Start-upy, które staną się częścią inicjatywy „Greenhouse” poza pieniędzmi otrzymają wsparcie biznesowe, administracyjne, prawne i marketingowe, jak i dostęp do międzynarodowej sieci sprzedaży Comarchu, przestrzeni biurowej w wybranych lokalizacjach w Polsce oraz infrastruktury IT firmy. Będą mieć również możliwość kontaktu z obecnymi klientami Comarchu.
Czas pojedynczej inwestycji ma wynieść od roku do trzech lat. W tym okresie twórcy danego start-upu pozostaną jego współwłaścicielami.