Computer Service <CSSU.WA> Informacja o podjęciu działań połączeniowych

Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego &amp;quot;PEPEES&amp;quot; S.A.
04-07-2002, 17:31

INFORMACJA O PODJĘCIU DZIAŁAŃ POŁĄCZENIOWYCH

Raport bieżący nr 16/2002

Zarząd Computer Service Support SA informuje,

że podjął działania mające na celu połączenie czterech podmiotów : Computer Service Support S.A., Computer Service Support icMax Sp. z o.o., Computer Service Support Śląsk Sp. z o.o. oraz Centrum Edukacyjne EduSoft Sp. z o.o. o czym informowaliśmy w raporcie bieżącym nr 9. Zarząd zakłada, że efektem połączenia będzie:

-redukcja kosztów funkcjonowania Grupy Kapitałowej o 4 mln zł w przeciągu od jednego do trzech lat,

-nowa organizacja procesu obsługi serwisowej w obrębie Grupy Kapitałowej, wzorowana na strukturze Computer Service Support S.A.,

-wzrost efektywności wykorzystania zasobów poprzez integrację systemów informacyjnych i informatycznych w obrębie Grupy Kapitałowej,

-oszczędności w administracji nową struktura- centralizacja funkcji finansowo-księgowych i obsługi procesu dostarczania usługi,

-uproszczenie struktury zarządzania Grupą Kapitałową,

-uproszczenie struktury właścicielskiej Grupy Kapitałowej.

Połączenie będzie dokonane zgodnie z art. 492 § 1 pkt. 1 Kodeksu Spółek Handlowych (łączenie poprzez przejęcie) poprzez przeniesienie całego majątku spółek przejmowanych, tj.: Computer Service Support icMax Sp. z o.o., Computer Service Support Śląsk Sp. z o.o. oraz Centrum Edukacyjne EduSoft Sp. z o.o. na spółkę przejmującą Computer Service Support S.A. oraz stosowanie do art. 515 § 1 Kodeksu Spółek Handlowych i art. 516 § 6 Kodeksu Spółek Handlowych.

Podstawowym przedmiotem działalności Computer Service Support S.A. (podmiot przejmujący) jest prowadzenie serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego w skali ogólnopolskiej dla producentów w/w infrastruktury,

rozszerzone usługi serwisowe:

rozszerzony serwis gwarancyjny, w tym serwis z usunięciem awarii w siedzibie klienta w ciągu 4 godzin od jej zgłoszenia, którego Klient może dokonać 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, serwis pogwarancyjny, przygotowanie sprzętu poprzez jego konfigurację, testy i wygrzewanie w siedzibie Computer Service Support S.A. lub centrach serwisowych transport i instalacja sprzętu i oprogramowania w Spółce, lub w siedzibie Klienta, modernizacje sprzętu i upgrade software,

usługi zaawansowane w tym:

"hot line" i zdalny support techniczny, helpdesk, administrowanie systemami, podstawowe i zaawansowane szkolenia użytkowników sprzętu i administratorów systemów, doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania,

projektowanie i wykonywanie sieci rozległych oraz systemów okablowania strukturalnego,

zarządzanie projektami w tym:

- wykonanie planu inwestycji, - przejęcie zarządzania i wykonawstwa.

Istotną pozycję w ofercie CSS stanowi kompleksowa oferta łącząca w sobie kilka z wyżej wymienionych elementów dla: - producentów sprzętu komputerowego łącząca w sobie oprócz elementów serwisu i supportu technicznego w wymaganym trybie, elementy logistyki na terenie kraju i poza granicami, działania handlowo-marketingowe przy zagwarantowaniu wysokiej jakości usług zgodnych z normami ISO 9002,

- producentów systemów okablowania strukturalnego łącząca w sobie przygotowanie oferty, projektowanie, instalację elementów aktywnych i biernych, nadzór budowlany, wykonanie dokumentacji powykonawczej, serwis oraz elementy szeroko pojętej logistyki. Oferta wzbogacona została o najnowocześniejsze rozwiązania z projektowaniem i wykonawstwem tzw. "inteligentnego budynku" włącznie,

- użytkowników końcowych poprzez prowadzenie serwisu lokalnego i w skali ogólnopolskiej dla małych (posiadaczy kilku komputerów) i wielkich (kilka tysięcy różnego rodzaju sprzętu), posiadających różnego rodzaju sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne, sprzęt telekomunikacyjny oraz platformy sieciowe i standardowe oprogramowanie użytkowe,

- dystrybutorów i dealerów dotycząca prowadzenia rozszerzonego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego supportu technicznego wraz z projektowaniem i wykonawstwem systemów okablowania strukturalnego, oraz wspólna realizacja dużych przetargów - CSS przygotowuje ofertę w zakresie obsługi technicznej, a na etapie realizacji wykonuje transport i instalację sprzętu u klienta, zapewnia serwis, support techniczny, oraz "hot line",

- inwestorów łącząca w sobie planowanie inwestycji, zarządzanie i wykonawstwo oraz doradztwo, instalacje i serwis w zakresie urządzeń teletechnicznych.

Computer Service Support S.A. prowadzi również sprzedaż części i podzespołów do serwisowanego sprzętu dla użytkowników końcowych jak i producentów. W pierwszym przypadku wynika ona ze zobowiązań Spółki jako autoryzowanego serwisu producenta w stosunku do Klienta. W naszej firmie powinien on zabezpieczyć się w części niezbędne do napraw i podzespoły do modernizacji, w szczególności po upływie okresu gwarancji. Sprzedaż części i podzespołów do producentów jest pochodną zawieranych przez Computer Service Support S.A. umów z w/w. Spółka zobowiązana jest zagwarantować zabezpieczenie procesu napraw gwarancyjnych poprzez zakup części i podzespołów, które po wykonaniu usługi, bądź po utracie ich walorów użytkowych odsprzedaje do producenta.

Przedmiot działalności zarówno Computer Service Support icMax Sp. z o.o. jak i Computer Service Support Śląsk Sp. z o.o. jest pochodną działalności Computer Service Support S.A.. Jeśli zaś chodzi o Centrum Edukacyjne EduSoft to podstawową działalnością spółki są usługi szkoleniowe w zakresie oprogramowania i usług informatycznych, zaawansowane usługi informatyczne związane z aplikacjami systemowymi.

Data sporządzenia raportu: 04-07-2002

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego &amp;quot;PEPEES&amp;quot; S.A.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Computer Service &lt;CSSU.WA> Informacja o podjęciu działań połączeniowych