Coraz większe wymagania

opublikowano: 21-08-2014, 00:00

Trzy pytania do... Guilhema Vicaire, dyrektora operacyjnego FM Logistic w Polsce

1. Niedawno przejęliście obsługę Makro — jednej z większych sieci handlowych. Jakie to jest wyzwanie dla operatora?

Odpowiadamy za logistykę produktów świeżych. Ze względu na specyfikę klienta, projekt dla Makro wymaga od nas zapewnienia usług spełniających najwyższe standardy jakości. Makro to sklep dla sklepów więc świeżość produktów na półkach ma ogromne znaczenie. Wiąże się to z koniecznością realizacji dostaw już nie w ciągu 24 godzin lub następnego dnia, ale w ciągu maksymalnie kilkunastu godzin. Warzywa zbierane z upraw o godzinie 11:00 w tym samym dniu muszą być na półkach sklepowych w całej Polsce.

2. Czy, w ostatnich czasach, wymagania sieci handlowych stawiane operatorom zmieniły się znacząco?

Przede wszystkim sieci intensywnie rozwijają współpracę z zewnętrznymi operatorami. Ci z kolei musza spełnić bardzo restrykcyjne warunki. Innymi słowy zmiana polega na jeszcze większym zaostrzeniu wymagań.

3 Jakimi klientami są sieci handlowe?

Bardzo dobrymi. Ale tylko wtedy, kiedy podchodzą do współpracy z operatorem z długoterminową perspektywą. Wdrożenie nowego projektu wiąże się z dużymi inwestycjami. Dlatego rozpoczęcie współpracy z siecią handlową zawsze jest kosztowne. Przy niskich marżach tylko dzięki nieustannym wysiłkom w podejmowaniu działań naprawczych w ramach poszczególnych procesów logistycznych rentowność wzrasta. Ale w momencie, w którym pożądany stan zostanie osiągnięty, współpraca staje się w pełni satysfakcjonująca dla wszystkich stron, także dla producentów którzy są dostawcami sieci handlowych.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane