Cross rozbuduje sieć

PJ
28-08-2007, 00:00

Po osiemnastu latach w Polsce odzieżowa firma z targowisk i multibrandów weszła na salony. Chce mieć ich dwieście.

Po osiemnastu latach w Polsce odzieżowa firma z targowisk i multibrandów weszła na salony. Chce mieć ich dwieście.

Cross Poland, dystrybutor dżinsów i bawełanianej odzieży dla młodych, ma ambitne plany rozwoju. Obecnie działa 16 salonów franczyzowych z logo Cross Jeanswear, jednak do końca 2010 r. zarząd firmy chce mieć już dwieście punktów sprzedaży. Interesują go lokalizacje w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast.

— Priorytetem będą sklepy na licencji, bo dzięki franczyzie można szybciej dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i większej liczby miast. Zamierzamy też otworzyć kilka flagowych salonów własnych — informuje Petra Kosorić z działu PR Cross Poland.

Marka Cross jest obecna na naszym rynku już od 1989 r., jednak dotąd ubrania tego brandu były dostępne w sklepach multibrandowych i na ulicznych stoiskach.

— Dotąd właściciele wielomarkowych salonów odzieżowych kupowali od nas odzież i sprzedawali ją nie tylko w swoich sklepach, lecz także na ulicznych stoiskach. Straciliśmy nad tym kontrolę, dlatego od tego roku zaczęliśmy tkać sieć sklepów z logo firmy, by kontrolować dystrybucję — mówi Petra Kosorić.

W Cross Jeanswear można kupić dżinsy za 130-160 zł. Oferta firmy po części pokrywa się z tym, co można nabyć w sklepach Mustanga czy Big Stara. Obroty tej ostatniej firmy w Polsce wynoszą 180 mln zł. Cross na razie nie chce mówić o finansach.

— Dopiero za rok będziemy mogli realnie i trafnie je ocenić — twierdzi Petra Kosorić.

Odzież marki Cross jest szyta i projektowana w Turcji i we Włoszech. Sklepy działają także w Niemczech, Austrii, Belgii, na Słowacji i w Czechach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Cross rozbuduje sieć