Cuprum Arena nagrodzona

MAS
11-05-2010, 00:00

W finale międzynarodowego konkursu European Shopping Center Award 2010 wyróżniono centrum Cuprum Arena w Lubinie.

W finale międzynarodowego konkursu European Shopping Center Award 2010 wyróżniono centrum Cuprum Arena w Lubinie.

Konkurs organizuje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Shopping Center Council). W ostatnim etapie rywalizowało 19 obiektów z Europy.

Cuprum Arenę, otwartą w maju 2009 r., nominowano w kategorii Medium New Centres, czyli nowych centrów handlowych średniej wielkości (30-45 tys. mkw.). Na ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej centrum znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych, działa też kino i klub fitness, a 2,5 tys. mkw. zajmują biura. Sześciokondygnacyjny budynek ma 25 metrów wysokości i jest zwieńczony kopułą o 30-metrowej średnicy. Koszt inwestycji wyniósł 300 mln zł. Inwestorem jest Prestiż MGC Inwest.

W finale konkursu znalazły się jeszcze dwa centra handlowe z Polski: poznańska galeria Malta, której deweloperem jest Neinver, wyróżniona w kategorii Large New Centres, czyli nowych, dużych centrów handlowych oraz wrocławska Renoma, odnowiona przez Centrum Development Investment, doceniona w kategorii Refurbishment Extension (modernizacja i rozbudowa).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Cuprum Arena nagrodzona